Friday, December 11, 2009

happy birthday to me~~

skunk jam 12.43 aku start taip blog
today..bufday aku...
heheheh
heppynyerrr~~
yeayy
so skunk aku da umr 22 thn
aduhhh
da besar r aku ni
tp x tinggi2 gak
hahahaha
tp aku smbt bufday tyme musim final exm
its ok
yg pentg heppy
td kul 12.00
aku kne sapu bedak 1 muke ngn dak2 umh
huru hara diwatnye
hahahah
seb baik bedak
klo tepong
naye aku nk mencucinyer
huhuuuuu
then first gift aku thn ni aku dapt bantal bucuk
bantal bucuk tu warne purple
dr nini n leen
thanx korg..
next time aku publishkn pic hadiah ya
hehehe
n la msg2 dr family n shbt handai aku
ingat gak diowg bufday aku
aku bgge n hepi sgt
haaaahaaaaa
n org first yg wish kat aku dimenangi oleh~~JANNAH
hahahahah
jan ko jgn bgge lak yer
hahahah
k lah..
ni jer aku nk cter
next time aku akn cter ngn lebh detail
pe yg aku wat pd hari jadi aku yg ke 22
adakah hari ini sgt bermakne??
hopefully....
yesss
amin..
thanx ya allah kau panjangkn umorku
n semoge aku d murah kn rezeki byk2
heheheh
aminnnn~~
bye~~
n last
aku abes taip kul 12.54..thats all~

1 comment:

  1. wah!!!
    da di awardkan ok=leh arineb sendiri...
    heheh
    ko mmg da kalah la shah...
    huhuhu~~~
    jgn jeles...
    aku mmg bangge tahap gaban da nih....
    =P

    ReplyDelete